,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (محمد هشام) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸

رسائل موبايل

يا جرحني بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى .. تقلان علي ليه ارحمنى يا مفترى

طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .. كل العيال اتجوزوا وانالسة جمب امى

يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى .. يوم دمعو حزن ويوم فرح و هشتكة

محدش بيحبك ... محدش محتجلك ... محدش بيفكر فيك ... عارفانا مين ؟؟؟ ......... انا محدش

حبيبى يا ناس حلقلى و سايق ف التنفيض .. قلوله يرحم قلبىو ميعملش فيها عبيط كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك .. الله يحرقالمحبة و يحرق اللى يعوزك الواحد ممكن ينسى همه ! .. و ممكن ينسى ورد شمه! .. بسلا يمكن ينسى حبيب طلع عين أمه حبشوش محبوش .. طرطم مرطوش .. فسخ فسيخ .. جطسطو سجسطا.. زى الاهبل تقرا اى حاجة يا روش و آخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة .. عيش عالناس كلها و متعش عليا انا يا ملقح جوا ف قلبى وانا قلبى مش متين .. من حبك جالىسكر ادينى انسولين وحشنى يا فرفور .. صدقنى يا امور .. من غير مالف وادور.. ف قلبى اسمك محفور كل يوم الساعة 4 الفجر غمض عينك قول بحبك .. ح تسمع صدىبيرد .. نام يا اهبل حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع ..و نسيب المذاكرة تولع حبيبى طالع فيها فاكرنى ح دلعه .. ياما نفسى يدينى ظهرهو على أفاه ح لسعه

فيه احمار شغل مخه وفكر ومات نصيحه متحاولش تفهم الرساله دي مش ناقصين مشاكل ارفع راسك خليك عنيد ولو حد قالك انت قرد قوله ايه الجديد من السهل التخلص من جيش احتل وطنك ومن الصعب التخلص من جحش اخد رقمك نسيت الدنيا وعشقتك نسيت ان الخيانه طبعك نسيت اتف على شكلك كنت فاكرك ورده فى زهريه اتريك شخه فى اصريه انا اول مرة احتاجلك كده!!!!تعالى بسرعة:الزبالة كترت اوى. لا رنه ولا رساله ولا حتى سوال فيه دانا لو كنت ربيت كلب كان هوهو عليه بعد عمرى بعد روحى بعد قلبى بعد بكرة العيد روح استحمى الحب فى القلب زى عضة الكلب "جزئ من النص مفقود""كل النص مفقود "بصراحه مافيش نص ميمو بيسلم

موبايل وفشخره . وطرحه قصيره . وجيبه مكسره . لبساهم قرده مصوره

لو كنت فاضى اقلب الصفحه شفت انك فاظي...... متصلتش ليه بقه يا عسل؟؟؟؟ يا حمار يا كلب بس مش متأكد واحد منهم خبطته عربية انهارده الصبح باق بيق باق بيق باق بيق باق بيق صدقت بقه انك فرخه قمر ....عسل ...خفة دم ..ذوق .. طيبه .. كل ده انا أنا ‍‍‍... انت عامل ايه؟ يانــايم في العســـل .. وعامل من المنام زيطــــــه ... نام يا جمــــيل وانسجـــم .. نامت عليك حيطـــــــه .. .... لو عرف الطفل نعومة خديك لساب البامبرز وعملها عليك كلك سكر كلك قشطه كلك عسل كلك حلاوه كلك لقمه ونام

ثلاث لايتحملها أحد :فقد صديق و قصه حب فاشله و شوفت و شك . ناس تدرس ناس طموحه وانت حمار بس تقرا رسايل افرح اركض في الشارع قطع هدومك اصرخ فرق بيبسي جتك مني رساله دعني اتذوق شفتيك المس اسنانك اشعر بلسانك انا سيجنال 2 انا احبك وناوي اجيلك الليله المرسل// ملك الموت يا مساء الخير متأخر يا عود والع متبخر كل ما اقول بحبك الاقيك نايم وبتشخر ..

my picture

 

من كان اخر كلامه لا اله الا الله دخل الجنة