,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (محمد هشام) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸

اول قصيده في حياتي

<<<<<بدايه حب >>>>>
هي تقول حبيبي لما اجى انا اقول تقول ازاى ؟ احنا لسه ع الحب صغيرين
ادايق وارجع فايق بعد ما كنت انا حزين
من كلمه او نظره من احلى عيون
انسى الدنيا ومشاكلها لما اسمع صوتها واحس بالحنين
ببقه اعد على اعصابي كل دقيقه بقول هاشوفها بعد دقيقتين
واقف اعد نازل طالع محير قلبي معايا وفي البرد احنا مستنين
بس غرابه حاجه غريبه كانت حاجه بتجمعنا احنا الاتنين وضاعت من ايديها
قالت مسألش ده مبيفهمش كدت انا نار ولعت شرار
بس في لحظه لما قلتلي ازيك قلت ازيك
قلبي انا رفرف من الفرحه وطار
نسيت الدنيا وكنت محضر بعض كلام
قالتلي محمد قولت حببتي ردت قالت ده مش هزار
قولت انا عارف وانتي حبيبتي هتكوني اول الاختيار
................................................ كتبها : محمد هشام طالب بكليه دار العلوم

my picture

 

من كان اخر كلامه لا اله الا الله دخل الجنة